Piškotki
Namestili so se piškotki kateri so potrebni za delovanje spletne strani oz. so bili nameščeni v času prenosa podatkov do vas.
Pojasnilo o nameščenih piškotkih
V redu

klimaa.si
prodaja klimatskih naprav

 
dodaj stran med priljubljene
poklicite nas
 

Pogoji poslovanja

cene

100% garancija nakupa

postopek nakupa

dobavni roki

način plačila

cena dostave

sklepanje in arhiviranje naročil

rok veljavnosti ponudbe

vračilo blaga

 

o nas

na vrh

Spletno trgovino  www.klimaa.si  upravlja podjetje: 
Biro.si d.o.o.
Cesta v Mestni log 55
1000 Ljubljana
Slovenija
Tel.: 01 429 22 37
Fax: 01 429 22 38
e-mail: biro@biro.si

Osebno nas lahko obiščete v naši trgovini na naslovu
Biro.si d.o.o., Cesta v Mestni log 55  ( TPC Murgle ), 1000 Ljubljana

Kako nas najdete je predstavljeno TUKAJ
Do centra se lahko peljete tudi z mestnim prevozom - proga št.1

Delovni čas trgovine:
Ponedeljek- Torek -  petek  od 9:00 - 16 ure
Sreda in četrtek ..................od 9:00 - 17 ure
Sobota, nedelje in prazniki je trgovina zaprta. Vedno nam lahko pošljete vaš e-mail na biro@biro.si

Podjetje BIRO.SI d.o.o. je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vl. št. 1/44629/00.
Osnovni kapital=8.763,00 EUR
Davčna št.:SI 98635301
Matična št.: 2192608
Davčni zavezanec: DA
Zastopnik: Nataša Donkovac

Že od 2006 leta z vami!
Podjetje Biro.si d.o.o. je registrirano 30. marca 2006. in vsa leta uspešno poslujemo na področju klimatskih naprav Mitsubishi, Daikin, Panasonic, Gree. 

cene

na vrh

 

Vse cene so označene v valuti EUR in vsebujejo DDV.
Cena z 22% ddv je cena, ki je plačate za nakupu klime brez montaže.  
Cena z montažo v stanovanjski objekt se obračuna z znižano davčno stopnjo 9,5%
Cena z montažo v poslovni ali nestanovanjski objekt se obračuna z  davčno stopnjo 22% ( DDV )
Cena z montažo v poslovni objekt za pravno osebo ali podjetje zavezanca za DDV se obračuna brez DDV-ja z opombo "DDV ni obračunan v skladu s 76. A členom ZDDV.  DDV je dolžan obračunati in plačati prejemnik storitve".

V primeru, da želite izvesti nakup klime z montažo kliknite na PODROBNOSTI ob izdelku in našli boste izračun za nakup klime z montažo v stanovanjski objekt ter za poslovne prostore. 
Svoje povpraševanje lahko pošljite s klikom na ZAHTEVAJTE PONUDBO.
V kolikor želite svetovanje prosimo, da nas pokličete na tel. Å¡t. 01 429 22 37 ali pošljete sporočilo na biro@biro.si.

Pri tem vas želimo opozoriti, da cene z montažo veljajo za Ljubljano, Maribor, Celje, Koper in Novo mesto z okolico teh krajev. Ker montažo klim izvajamo na celotnem ozemlju Slovenije bo v ponudbi obračunan tudi strošek prihoda montažne ekipe izven naštetih krajev na naslov montaže, ki bo za najbolj oddaljene kraje znašal ne več kot 60 do 80 Eur + DDV. Ta strošek bo prikazan na samem predračunu.    
 
Objavljene cene v elektronski trgovini in izdane ponudbe veljajo na dan naročila!
V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb.

100% garancija nakupa

na vrh

Vsak izdelek ima v opisu naveden podatek o garancijski dobi.
Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo uvoznika oz.proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Garancijski list je priložen k izdelku. Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja navedenega na garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k vsakemu izdelku.

Garancijo je možno uveljavljati s potrjenim garancijskim listom (v primeru, da garancijski list ni pravilno izpolnjen oz. nima navedenega datuma nakupa bo garancija upoštevana ob predložitvi računa). Garancija za klime Mitsubishi i Toshiba je 36 mesecev, za Gree, Daikin in  Panasonic je 24 mesecev.Garancija praviloma ne velja za potrošni material kot so baterije.

Vse tovarniške pomanjkljivosti in okvare, ki nastanejo v garancijskem roku bodo v pooblaščenih servisih odpravljene brezplačno. Za izdelke izven garancije je servis zagotovljen za obdobje 4 let, če z zakonom ni drugače določeno.
Garancija ne velja v naslednjih primerih :
- pri nastanku okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
- pri nastanku okvar zaradi posega osebe, ki ni pooblašcena za popravilo artikla
- pri nastanku okvar nastalih zaradi uporabe drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
- pri nastanku okvar pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- pri nastanku okvar ali poškodb na izdelku zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom

postopek nakupa

na vrh

Za nakup v spletni trgovini www.klimaa.si registracija ni potrebna.

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in kliknite na gumb "v košarico".
Izdelek bo takoj viden v meniju "moja košarica". Lahko nadaljujete z nakupom ali v meniju "moja košarica" s klikom na "zaključi nakup" zaključite z nakupom.
V meniju "Pregled naročila" boste lahko pregledali vaše naročilo, spremenili količino, odstranili izdelek, nadaljevali z nakupom ter izbrali navedene možnosti "brez montaže", "z montažo za stanovanjsko hišo", "z montažo za podjetja: zavezanec za DDV DA ali NE"
Gumb "Izprazni košarico" pritisnete, če želite izprazniti vašo košarico. Če želite iz košarice odstraniti samo določen izdelek, pritisnite rdeč križec, desno od izbranega izdelka.
Med nakupom lahko pregledujete stanje v vaši košarici s klikom na meni "moja košarica".
S klikom na gumb "naprej k blagajni" dobite možnost vpisa vaših podatkov.

V naslednjem meniju Osebni podatki vpiđite vaš podatke. Obvezni so vsi, ki so označeni z rdečo zvezdico. Podatke za dostavo izpolnite v primeru, da se razlikuje od vašega predhodno že vpisanega naslova. Ko končate kliknite na gumb "Oddaj naročilo".
Naročilo z naročenimi izdelki in ceno bo posredovano na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli ter v načo bazo naročil.

Predlagamo, da naročila za nakup z montažo ne izvajate v spletni trgovini ampak, da  posredujete podatke z obrazcem "ZAHTEVAJTE PONUDBO" navedenim pri izdelku in bomo na podlagi vaših podatkov poslali ponudbo-predračun prilagojeno pogojem montaže na vašem naslovu po izvedenem pogovoru, ogledu in trenutnih zmožnostih montažnih ekip..

V kolikor imate dodatne pripombe, jih lahko vpišete v okno Opombe.
Od naročila lahko odstopite z sporočilom na telefon 01 429 22 37, faks 01 429 22 38 ali e-mail biro@biro.si v času preden smo izdelek poslali na vaš naslov. V kolikor po tem odstopite od nakupa boste bremenjeni za plačilo poštnine na vaš naslov in nazaj po ceniku Pošte Slovenije. Izdelek ob vračilu ne sme biti odpakiran ali uporabljen.

dobavni roki

na vrh

Dobavni rok za vsak artikel je viden v elektronski trgovini in je praviloma naslednji delovni dan pod pogoji, da je naročilo prispelo do 14 ure in da je naročeni izdelek na zalogi. V kolikor izdelek ni v trgovini ga odpošljemo v roku 2 - 3 delovne dni. Dopuščamo možnost, da dostavne službe dostavo opravijo v 2 do 3 delovnih dneh po prejemu naročila oz. plačila. V kolikor bi za dostavo potrebovali več časa, vas o tem obvestimo.

Dobavni rok z montažo je naveden ob izdelku in je praviloma do 6 delovnih dni po prejemu plačila.
V sezoni pri povečanem povpraševanju se rok za montažo lahko podaljša odvisno od razpoložljivosti montažnih ekip.

V kolikor je naročilo in plačilo za sam izdelek brez montaže prejeto do 12 ure bo pošiljka odpremljena isti dan in praviloma dostavljena naslednji delovni dan. Velja za izdelke, ki so na zalogi. Dostavo naročenega blaga na naslov kupca bo izvedlo dostavno podjetje Poš¡ta Slovenije - Poslovni paketi ali podjetje GLS. Dolgoletne izkušnje dostavnih služb zagotavljajo hitro in varno dostavo. V času transporta je blago zavarovano.

Možen je tudi osebni prevzem na našem naslovu ob predhodni najavi in pripravi klime za prevzem. V tem primeru je plačilo lahko izvedeno po predračunu ali gotovinsko ali s kartico na naslovu trgovine.

način plačila

na vrh

 

Obstaja več načinov plačil:

1. Plačilo z gotovino ali s kartico na sedežu podjetja.

2. Plačilo po predračunu (avans)
V primeru, da se odločite za predplačilo, lahko to izvedete s plačilnim nalogom na pošti, banki ali v gotovini na našem naslovu. Plačilo po predračunu lahko izvedete tudi z uporabo spletne banke. Navedeni znesek na vašem naročilu nakažete na transakcijski račun:BIRO.SI d.o.o., št.: SI56 0400 0027 9301 450 pri OTP banki

3. Plačilo preko spletnih bank (vse bolj moderno)
Plačilo izvedete preko ene od spletnih bank Klik NLB, SKB.NET, Bank@Net, Abanet, Link, HYPOnet, i-Net Banka, Probanka¦ Pri tem za sklic uporabite datum plačila ali številko naročila. Navedeni znesek na vašem naročilu nakažete na transakcijski račun:BIRO.SI d.o.o., št.: SI56 0400 0027 9301 450 pri OTP banki

4. Plačilo z vsemi bančnimi karticami BA - plačilo s katerokoli kartico 
Plačevanje s karticami omogočamo na sedežu našega podjetja v trgovini na POS terminalu.
Cene klim objavljene na spletu veljajo za plačilo z gotovino, s kartico ali pri plačilu po predračunu na transakcijski račun:BIRO.SI d.o.o., št.: SI56 0400 0027 9301 450 pri OTP banki.
 

cena dostave  

na vrh

 

Dostava klim brez montaže je brezplačna na področju Slovenije. 
Dostava z montažo je ovrednotena v posameznem predračunu in je odvisna od razdalje ( od Ljubljane do mesta montaže ).
Za Ljubljano in ožjo okolico je dostava z montažo brezplačna. Za najbolj oddaljeni kraj montaže pa je ta strošek največ 60 - 80 EUR + davek.  

sklepanje in arhiviranje naročil ( pogodbe )  

na vrh

 

Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Na željo kupca bomo ponudbo izpisali tudi v angleškem jeziku. Pogodba bo shranjena na sedežu podjetja v pisni obliki. Na željo kupca je omogočen dostop do pogodbe na sedežu ponudnika v delovnem času.  

rok veljavnosti ponudbe  

na vrh

 

Rok veljavnosti ponudbe je naveden na sami ponudbi, ki jo stranka dobi po pošti, e-pošti, faksu ali je osebno prevzame na našem naslovu.  

vračilo blaga  

na vrh

 

Določila Zakona o varstvu potroš¡nikov (ZVPot) glede pogodb, sklenjenih na daljavo, veljajo za razmerja med podjetjem in potrošniki. Potrošnik po ZVPot je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potroÅ¡nik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške.

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti je postopek naslednji:

- V 14 dneh po prevzemu blaga kupec obvesti Biro.si d.o.o. z dopisom po pošti ali na e-mail biro@biro.si ,da odstopa od pogodbe.
- Že prejeto blago kupec vrne na svoje stroške na naslov Biro.si d.o.o., Cesta v Mestni log 55, 1000  Ljubljana, najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vrnitev prejetega izdelka na naslov Biro.si d.o.o. Cesta v Mestni log 55, 1000 Ljubljana v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. 
Če je kupec odstopil od pogodbe ali vrnil prejeto blago, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od prejetja vrnjenega blaga z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Če ponudnik zamudi vračilo plačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.


Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe zažne teči,  če je ponudnik Biro.si d.o.o v celoti izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot pri dobavi blaga, od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je ponudnik izpolnil obveznost iz 43. c člena ZVPot, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe. Če ponudnik Biro.si d.o.o izpolni obveznost  iz 43. c člena ZVPot po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, Če še ni potekel rok  treh mesecev, v katerem lahko kupec odstopi od pogodbe, Če ponudnik ni v celoti izpolnil obveznosti iz 43. člena ZVPot. Rok treh mesecev začne pri dobavi blaga teči od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. Z iztekom tega roka ugasne pravica kupca, da odstopi od pogodbe.

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila Zakonu o varstvu potrošnikov ne veljajo.


V primeru, da je embalaža poškodovana vam bomo ob vračilu kupnine odbili najmanj 10% zneska.

Pri oddaji naročila z izbiro osebnega prevzema na sedežu našega podjetja oz. v naši trgovini je skladno s splošnimi pogoji pogodba sklenjena šele s plačilom in prevzemom izdelka, tako da v teh primerih ne gre za pogodbe, sklenjene na daljavo. Tudi v primeru, ko stranka izbere klima napravo z našo montažo ne gre za pogodbo na daljavo, saj stranka prevzame klimatsko napravo osebno od predstavnika podjetja ( montažna ekipa) in pri tem dogovori način in mesto montaže klimatske naprave in po končanem delu podpiše dokument o prevzemu ter montaži.

OPOMBA:
Vračilo naročenih klimatskih naprav ni možno, če je naprava odpakirana ali uporabljana. Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
- Če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže
- v kolikor je klima naprava že zmontirana
- če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega  

 

Znamke klimatskih naprav

Mitsubishi Electric
Daikin
Panasonic
Gree
Toshiba

© 2024 www.klimaa.si
vse pravice pridržane

izdelava: terrarossastudio.com